torsdag 17 januari 2019

15% rabatt på www.plantsofdistinction.co.uk med koden JENNY19

Nu börjar det bli dags att fundera på vad vi ska så i vår och sommar. För mig är det ett friskhetstecken att det börjar klia i så-fingrarna. Jag har som jag skrev ifjol haft en jobbig tid med svår sjukdom. Nu är jag på fötter och under rehabilitering, och jobbar deltid på kontor.
Det är MHF som tagit mig under sina vingar, där jag ska hjälpa till med att bekämpa rattfylleriet på våra vägar.
Jag kommer därför inte att ha någon försäljning i min webshop nu i vår. Men jag samarbetar med min favoritfröfirma Plants of Distinction, som har många spännande nyheter och gamla
favoriter i sin butik i år
De ger er 15% rabatt på era beställningar som ni lägger på deras hemsida: www.plantsofdistinction.co.uk, men ni måste komma ihåg att ange koden JENNY19 i kassan när ni checkar ut för att rabatten skall dras av.

15% rabatt på 

www.plantsofdistinction.co.uk 

med koden JENNY19

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar